Freezer/Ice Box Kedai Azzain Skudai

Berikut adalah gambar-gambar freezer/ice box di Kedai Azzain Skudai. Harapan kami adalah untuk memperbanyakkan lagi bilangan freezer yang sentiasa tidak mencukupi untuk mempamirkan produk2 utama iaitu Az-Zain dan produk2 sokongan yang lain. Begitu juga untuk tujuan penyimpanan stok yang sentiasa berkurangan dengan cepat. Kami masih berusaha sebaik mungkin untuk tujuan itu, mudahan2 harapan kami tercapai. Amiin.


Freezer/Ice Box @ Kedai Azzain Skudai


Dari Atas Kiri: Samosa, Karipap, Popia Otak-otak, Keropok Lekor Azzain, Bebola Ikan Azzain, Bebola Sotong (fry) Azzain, Jejari Ikan Azzain, dan Bebola Sotong (putih) Azzain.


Bebola Daging Azzain, Nugget Ikan Azzain, Bebola Ikan Azzain, lagi Jejari Ikan Azzain, lagi Nugget Ikan Azzain, dan Burger Ikan Azzain


Pau Kacang, Pau Kentang, Kasturi, Bergedil Daging, Bergedil Sayur, Kasturi, Bebola Ayam Azzain, Pizza Ayam Kampung Azzain, dan Pizza Daging Tempatan Azzain

Ayam Kampung Organik Azzain (potong 8) L & XL, Daging Kambing Tempatan, Daging Import Allana, Berger Ayam Kampung Azzain, Roti Canai Azzain, Roti Bom Azzain, dan Sosej Ayam Kampung Azzain XL & biasa.


Ayam Kampung Organik Azzain (bulat seekor, drumstick, dada, peha, kepak, bhgn. atas peha)

0 comments: